Je klant betaalt niet

Een goede relatie met klanten staat voor veel ondernemers bovenaan. Toch komt het voor dat een klant niet betaalt voor je geleverde goederen of diensten. Zelf achter de betaling aangaan kost tijd, geld en energie. Je kunt hiervoor Loud inschakelen als incassobureau.

Contact met je debiteur

Wij nemen contact op met je debiteur om erachter te komen waarom hij niet betaalt. Als de klant niet kan betalen, maken we betalingsafspraken, zodat jij op tijd je geld ontvangt. Wanneer de klant niet wil betalen, kunnen we verschillende stappen ondernemen: verweer voeren, onderhandelen, terugvorderen van goederen of eventueel een gerechtelijke procedure starten.

No cure, no pay

Als je klant de hoofdsom en incassokosten betaalt, zijn de incassokosten die wij aan de debiteur rekenen de betaling voor onze diensten. Zo heeft u zelf dus geen kosten. Direct je vordering indienen? Of wil je meer informatie over incasso ? Neem contact met ons op of vul direct dit incassoformulier in.